Vores medarbejdere

Se hvad vores medarbejdere synes om deres arbejdsopgaver, muligheder og udfordringer.

Elina Högrell

Hvilket år begyndte du at arbejde hos Input interior?

Jeg begyndte i 2013.

Hvad laver du lige nu?

Lige nu arbejder jeg med SEB’s bankkontor i det vestlige Sverige. Flere kontorer langs vestkysten skifter koncept og arbejdsmetode og skal bruge indretning derefter. Og så arbejder jeg også med Svenska Kyrkan i Västerås som udvider dens lokaler, og DSF Centrum som har et nyt aktivitetsbaseret kontor.

Hvad laver du ellers på arbejdsdagene?

Som sælger indebærer min stilling at jeg holder i trådene, når vi hos Input interior hjælper kunder og arkitekter med at realisere deres visioner om en attraktiv arbejdsplads eller et attraktivt miljø. Jeg sørger for at samarbejdet fungerer fra det første opstartsmøde til leverancen og har under projektet ansvar for at samordne samtlige dele i vores virksomhed: Internt salg, support, leveranceovervågning, lager og montører.

Og når du ikke arbejder?

Så er jeg sammen med venner og familie, og træner. Og så snart jeg har chancen, så rejser jeg!

Hvad har du lavet før?

Jeg har arbejdet inden for meget forskellige områder; handel, restauranter og plejesektoren. Og så har jeg gået på en uddannelse i to år som handlede om salg og markedsføring.

Hvordan kan det være at du havnede her?

Under min uddannelse havde jeg en praktikperiode, og så havnede jeg hos Input interior. Efter praktikken og uddannelsen blev jeg bare hængende.

Hvad glemmer du aldrig? En episode på jobbet…

Der må jeg nok sige den første rejse til verdens største indretnings- og møbelmesse: Salone del Mobile i Milano. Inspirationen, mødet med folk i branchen og det at å lov til at opleve byen var en skøn og uforglemmelig oplevelse!

Hvad er det sværeste ved dit job?

Den største udfordring hos Input interior er også det som gør jobbet spændende – at der altid er noget nyt at lære. Branchen er i konstant forandring. Der kommer nye møbler, leverandører, aftaler og kunder. Det kan være svært, men er også rigtig sjovt.

Hvad er det sjoveste?

At jeg får chancen for at møde så mange forskellige mennesker. Såvel kolleger, kunder og samarbejdspartnere som leverandører og arkitekter. Desuden får jeg lov til at arbejde bredt. Eftersom alle kunders behov ser forskellige ud, er projekterne varierende og afvekslende.

Lad os kontakte dig

Giv os dine oplysninger, så vender vi tilbage

Tak for din henvendelse

Vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt.

Til formularen
Ups

Der opstod en fejl, prøv igen.

Til formularen