Vores medarbejdere

Se hvad vores medarbejdere synes om deres arbejdsopgaver, muligheder og udfordringer.

Emma Hulander

Hvilket år begyndte du at arbejde hos Input interior?

2014.

Hvad laver du lige nu?

Lige nu er vores virksomhed i Finland det store projekt, som jeg sidder med. Jeg tager hånd om deres fakturaer og håndterer alle deres økonomirelaterede spørgsmål.

Hvad laver du ellers på arbejdsdagene?

Jeg arbejder som økonomiassistent på både kunde- og leverandørsiden. Det som er sjovt for os i økonomiafdelingen er at alle kan lave næsten alt, vi har derfor mulighed for at arbejde meget bredt. Da jeg startede, arbejdede jeg først og fremmest med håndteringen af alle leverandørfakturaer og sørgede for at de kom ind i systemet. Siden har det kørt derud af og mine ansvarsområder er udvidet til også at arbejde med kundesiden og vores virksomhed i Finland.

Og når du ikke arbejder?

Jeg kan godt lide at træne, og for det meste går jeg til forskellige træningspas. Og så synes jeg det er rigtig fedt at teste nye restauranter, tjekke serier ud eller bare være sammen med venner og familie.

Hvad har du lavet før?

Jeg læste 4 år på handelsskolen, hvor jeg studerede økonomi, logistik og markedsføring. Jeg har også arbejdet en del i butik, blandt andet i tøjbutik i Gällstad, hvor jeg kommer fra. Input interior er mit første job inden for det jeg studerede til.

Hvordan kan det være at du havnede her?

Lidt af et tilfælde måske. Jeg søgte en del jobs inden for økonomi efter min eksamen, og jeg kan jo godt lide indretning, så jeg kiggede rundt efter hvad der var af jobs inden for indretningsbranchen. Jeg så denne stilling på Input interiors hjemmeside og det var jo både indretning og økonomi, så det var perfekt!

Hvad glemmer du aldrig? En episode på jobbet…

Lige da jeg startede var jeg med til derbyet – det er en turnering vi har hvert år mellem virksomhederne, og denne gang var det boule. Der havde jeg bare arbejdet nogle måneder og alle på kontoret kørte med bus ned til Malmø. Vi vandt ikke turneringen men jeg kan huske at der var en rigtig god stemning og jeg tænkte “sikke et sjovt firma!”.

Hvad er det sværeste ved dit job?

Det sværeste er at følge med. Det er fedt at vi får lov at lave så mange varierende sager, men indimellem dukker der nogle sager op, som man ønsker at man kunne lægge mere tid i. Det er også en udfordring at arbejde med nye markeder og lære deres regelsæt for håndtering af fakturaer og lignende.

Hvad er det sjoveste?

Det sjoveste er variationen. Vi arbejder med alle virksomheder, der indgår i Input interior-koncernen, og så er der muligheder for at arbejde lidt inden for hvert område. Man lærer nye ting og udvikler sig hele tiden. Det er aldrig kedeligt at komme herhen, hver dag går utroligt hurtigt. Jeg har været her i fire år nu, og har aldrig tænkt” Gud, hvor bliver det kedeligt at gå på arbejde i morgen”.

Lad os kontakte dig

Giv os dine oplysninger, så vender vi tilbage

    Tak for din henvendelse

    Vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt.

    Til formularen
    Ups

    Der opstod en fejl, prøv igen.

    Til formularen