Kvalitetspolitik

Gennem vores kunder får vi tillid til at realisere miljøer til samfundets vigtigste funktioner.

Kunden i fokus

Hos Input interior sætter vi altid kunden og slutbrugeren i centrum og tilbyder derfor kun velfungerende og bæredygtige møbler, indretningsprodukter og services. Samtlige medarbejdere har et ansvar for at følge principperne nedenfor og integrere en kvalitetsbevidst måde at agere på i hverdagen.

Vi sætter kunde i fokus

Vi sætter kunde i fokus, og tilretter og tilpasser vores produkter og services efter deres krav og behov på kort og lang sigt. Som minimum skal vi altid følge love, forordninger, normer og kontrakter, men vi stræber langt højere end som så. Hver opgave skal være en god reference-case.

Vi udvikler os gennem at sætte mål, måle og evaluere

Vores mål er tilfredse kunder og brugere. Vi sætter mål og følger op på vores præstationer for konstant at forbedre rutiner, arbejdsmetoder og for at udvikles. På den måde sikrer vi at vi møder vores egen og omverdenens forventninger.

Vi videreuddanner os løbende

Vi sikrer at vi har de rette kompetencer og motiverede medarbejdere gennem kontinuerlig videreuddannelse og udveksling af erfaringer mellem forskellige fagfolk, ansvarsområder og geografiske lokationer.

Vi tager ansvar og stille høje krav

Vi tager et samlet ansvar for de produkter og services, vi tilbyder. Det indebærer at vi stiller høje krav til vores leverandører, samarbejdspartnere og kunder lige som til os selv.

Disse principper og værdier sammen med vores måder at arbejde på findes samlet i vores ledelsessystem og skal være velkendte og forståede i hele organisationen.

Lad os kontakte dig

Giv os dine oplysninger, så vender vi tilbage

Tak for din henvendelse

Vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt.

Til formularen
Ups

Der opstod en fejl, prøv igen.

Til formularen