Kvalitetspolitik

Gennem vores kunder får vi tillid til at realisere miljøer til samfundets vigtigste funktioner.

Vi sætter kunden i fokus

Hos Input interior sætter vi altid kunden og slutbrugeren i centrum og tilbyder derfor kun velfungerende og bæredygtige indretninger, produkter og services. Samtlige medarbejdere har et ansvar for at følge principperne nedenfor og integrere en kvalitetsbevidst måde at agere på i hverdagen.

Vi sætter kunden i fokus

Vi sætter kunden i fokus, og tilpasser vores produkter og services efter deres ønsker og behov på kort og lang sigt. Som minimum følger vi altid gældende love, normer og kontrakter, men vi stræber højere end som så. Hver opgave skal være en win-win for alle parter.

Vi udvikler os ved at sætte mål, måle og evaluere

Vores mål er tilfredse kunder og brugere. Vi sætter mål og følger op på vores leverancer for konstant at forbedre rutiner, arbejdsmetoder og for selv at udvikles. På den måde sikrer vi, at vi lever op til egne og omverdenens forventninger.

Vi videreuddanner os løbende

Vi sikrer, at vi har de rette kompetencer og motiverede medarbejdere gennem kontinuerlig videreuddannelse og udveksling af erfaringer på tværs af fagfolk, ansvarsområder og geografiske lokationer.

Vi tager ansvar og stille høje krav

Vi tager et samlet ansvar for de produkter og services, vi tilbyder. Det indebærer, at vi stiller høje krav til vores leverandører, samarbejdspartnere og kunder lige som til os selv.

Disse principper og værdier sammenholdt med vores arbejdsmetoder findes samlet i vores ledelsessystem og skal være velkendte og forståede i hele organisationen.

Lad os kontakte dig

Giv os dine oplysninger, så vender vi tilbage

Tak for din henvendelse

Vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt.

Til formularen
Ups

Der opstod en fejl, prøv igen.

Til formularen