Smartere inventaroversigt med Greenified Inventory

Ved flytning eller reorganisering er det vigtigt at have styr på inventaret. Det nye inventarværktøj Greenified Inventory giver et samlet overblik over det eksisterende inventar – og mulighed for at spare både tid og penge.

Der er en tendens til, at større forandringer på arbejdspladsen kan blive både tids- og ressourcekrævende. Med det rette værktøj minimeres både forarbejdet og gennemførelsen. Greenified Inventory er et nyt inventarsystem, som giver en oversigt over alt det eksisterende inventar på en digital platform.

Hvordan fungerer systemet?

Alle produkter mærkes med QR/RFID-etiketter, som scannes via en smartphone og registreres på en onlineplatform. Når inventaroversigten er færdig, ligger produkterne tilgængelige på onlineplatformen, hvor det er muligt at planlægge:

– Genbrug af produkterne i nye lokaler
– Flytning internt i organisationen
– Internt salg
– Vedligeholdelse og istandsættelse
– Salg af produkter, som ikke længere anvendes

– Greenified Inventory skaber de rette forudsætninger for at genbruge interiør, minimere unødige indkøb og planlægge istandsættelse. I praksis bliver det et værktøj, som gør det muligt for virksomheder og organisationer at reducere deres klimaaftryk ved flytning og reorganisationer, siger Klara Mannrolin, Business Area Manager Greenified.

 

Lad os kontakte dig

Giv os dine oplysninger, så vender vi tilbage

Tak for din henvendelse

Vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt.

Til formularen
Ups

Der opstod en fejl, prøv igen.

Til formularen